Felkeltettük érdeklődését?
Kérje díjmentes árajánlatunkat.
Ajánlatot kérekTérkövezési munkáinkat a legjobb szakembereinkkel végezzük. Legfőbb szempontunk többek között a megfelelő rétegrend, a tükör elkészítése kellő mélységben a teherbíráshoz kialakítva, és elmaradhatatlannak tartjuk a geotextil használatát.
Üzletpolitikánk arra épül, hogy az elsődleges szempont nem a gyorsan szerzett legmagasabb profit elérése, hanem hogy minél több elégedett ügyféllel rendelkezzünk az I. osztályú minőséget szem előtt tartva.
4 év teljeskörű garanciát vállalunk munkánkra!
Garázsbeállók, járdák, kerékpárutak kialakítására elegendő a 6 cm-es térkő. Állandó forgalomnak (teherautó) kitett utak, parkolók esetében a 8 cm-es vastagságú térköveket ajánljuk.
Alapfeltétel a megfelelő teherbírású és vízelvezetésű fagyálló aljzat készítése. Ehhez 40-80 cm mélységben a talaj ki kell szednünk. A tervezett szélektől kb. 30 cm-el szélesebbre szedjük ki és 1-2 %-os lejtéssel alakítsuk ki a megfelelő vízelvezetés miatt. Ha a burkolat épülethez fog csatlakozni akkor mindig az épülettől kifelé kell lejtetni
A következő teendő a teherhordó réteg kialakítása . Gyalogos forgalom esetén elegendő a 5-15 cm vastagság míg szegélygépkocsi forgalomnál 15-30 cm javasolt. A tükör mélységét elsősorban mindig a terület típusa szerkezete határozza meg, ez után a várható teherbírás forgalom határozza meg! Ez a réteg készülhet zúzott kőből, és földnedves betonból is. A lényeg hogy a felhasznált anyag agyagmentes legyen mert elszíneződést okozhat a burkolaton. Megfelelő víztartalom mellett egyenletesen tömöríteni kell a kész felületet.
A már elkészített teherhordó rétegre 0,2-0,4 cm szemcsenagyságú zúzalékból vagy homokos kavicsból készítsünk egy 2-4 cm vastag ágyazatot lehúzóléc segítségével. Vegyük figyelembe hogy a végleges utolsó tömörítésnél még kb. 0,5- 1 cm-el a felület megsüllyed. Ezt a réteget nem kell tömöríteni. Mindig csak akkora felületet készítsünk elő amennyit az adott idő alatt le tudunk rakni.
A lerakást általában a legmélyebb pontról és szélről magunk felé indulva kezdjük hogy a már elkészült ágyazatunk ne sérüljön meg. A lesimított burkolatágyra többé rálépni nem szabad. A térkő lerakásánál az esztétikus kivitelezés érdekében használjunk zsinórt vagy lécet az egyenes fugavonal megtartásához. A fuga mérete 3-5 mm kell hogy legyen. Színes térkövek esetén egyszerre több raklapból dolgozzunk a megfelelő színhatás elérése miatt.
A térkövezés egyik utolsó lépése a fugázás, amit a lehető legfinomabb homokkal végzünk el. Ha nagyobb térközöket hagytunk, elegendő csak leszórni a homokot, és addig söprögetni, amíg magától ki nem telítődnek a rések, de kisebb hézagoknál gyakran kézzel is rá kell segíteni a telítést.
A fugázást követően nagyon fontos a lerakott térkő döngölése, amit otthoni körülmények között és kisebb felületeknél egy könnyebb farönkkel végzünk, de van hozzá célszerszám is, egy gumiborítású vibráló gép képében. A térkövezett felületet mindig a szélektől a középrész felé haladva döngöljük, és addig végezzük a teendőt, amíg a burkolat megfelelő szilárdsággal nem rendelkezik. Ezután az esetleges fugaréseket még egyszer feltölthetjük, majd a felület a lesöprést, valamint egy finom áztatást követően kíméletesen azonnal használatba vehető.
Térkő lerakása 4.000ft / m2-től
Ágyazat lehúzása 1.500ft / m2-től
Térkő beszabása 1.000ft / m2-től
Térkő behomokolása bevibrálása 1.000 ft /m2-től
Tükörkészítés 2.000ft / m2-től
Tükörfeltöltés & Aládolgozás szintre emelés kőzúzalékkal 2.000ft / m2-től
Tükörfeltöltés & Aládolgozás szintre emelés Ckt betonnal 2.500ft / m2-től
Szegélykő rakása 4.000ft / fm-től
K-szegély kisebb útszegélyek rakása 5.000ft / fm-től
Szegélykő rakása 4.000ft / fm-től
K-szegély útszegély rakása 5.000ft / fm-től
Szegélykő rakása 6.000ft / fm-től
K-szegély útszegély rakása 7.000ft / fm-től
A honlapon feltüntetett árak nem minősülnek ajánlattételnek. Több dolog is befolyásolja a pontos összeget, kérjük keressen elérhetőségeinken.